M. Akın, "HAZIR GİYİMDE ÜÇ TİP KULLANICI DENEYİMİ: OLAĞANÜSTÜ, İYİ, ORTA ," Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-22, 2020
Akın, M. 2020. HAZIR GİYİMDE ÜÇ TİP KULLANICI DENEYİMİ: OLAĞANÜSTÜ, İYİ, ORTA . Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1 , 1-22.
Akın, M., (2020). HAZIR GİYİMDE ÜÇ TİP KULLANICI DENEYİMİ: OLAĞANÜSTÜ, İYİ, ORTA . Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 1-22.
Akın, MUSTAFA. "HAZIR GİYİMDE ÜÇ TİP KULLANICI DENEYİMİ: OLAĞANÜSTÜ, İYİ, ORTA ," Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 1-22, 2020
Akın, MUSTAFA. "HAZIR GİYİMDE ÜÇ TİP KULLANICI DENEYİMİ: OLAĞANÜSTÜ, İYİ, ORTA ." Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-22, 2020
Akın, M. (2020) . "HAZIR GİYİMDE ÜÇ TİP KULLANICI DENEYİMİ: OLAĞANÜSTÜ, İYİ, ORTA ." Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-22.
@article{article, author={MUSTAFA AKIN}, title={HAZIR GİYİMDE ÜÇ TİP KULLANICI DENEYİMİ: OLAĞANÜSTÜ, İYİ, ORTA }, journal={Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={1-22} }