R. Bulut And M. BEKDEMİR, "Ters Yüz Sınıf Modeli’ nin Öğrencilerin Matematik Başarısı, Tutumu ve Kaygısına Etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.1479-1497, 2024
Bulut, R. And BEKDEMİR, M. 2024. Ters Yüz Sınıf Modeli’ nin Öğrencilerin Matematik Başarısı, Tutumu ve Kaygısına Etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3 , 1479-1497.
Bulut, R., & BEKDEMİR, M., (2024). Ters Yüz Sınıf Modeli’ nin Öğrencilerin Matematik Başarısı, Tutumu ve Kaygısına Etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, 1479-1497.
Bulut, Recep, And MEHMET BEKDEMİR. "Ters Yüz Sınıf Modeli’ nin Öğrencilerin Matematik Başarısı, Tutumu ve Kaygısına Etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, 1479-1497, 2024
Bulut, Recep And BEKDEMİR, MEHMET. "Ters Yüz Sınıf Modeli’ nin Öğrencilerin Matematik Başarısı, Tutumu ve Kaygısına Etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.1479-1497, 2024
Bulut, R. And BEKDEMİR, M. (2024) . "Ters Yüz Sınıf Modeli’ nin Öğrencilerin Matematik Başarısı, Tutumu ve Kaygısına Etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.1479-1497.
@article{article, author={Recep Bulut And author={MEHMET BEKDEMİR}, title={Ters Yüz Sınıf Modeli’ nin Öğrencilerin Matematik Başarısı, Tutumu ve Kaygısına Etkisi}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={1479-1497} }