H. A. Diken, "MARKA İLE KÜLTÜR İLİŞKİSİNİN OTOMOBİLLERE GİYDİRİLEN İMGELER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ," ASOS JOURNAL/The Journal of Academic Social Science , no.134, pp.298-308, 2022
Diken, H. A. 2022. MARKA İLE KÜLTÜR İLİŞKİSİNİN OTOMOBİLLERE GİYDİRİLEN İMGELER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. ASOS JOURNAL/The Journal of Academic Social Science , no.134 , 298-308.
Diken, H. A., (2022). MARKA İLE KÜLTÜR İLİŞKİSİNİN OTOMOBİLLERE GİYDİRİLEN İMGELER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. ASOS JOURNAL/The Journal of Academic Social Science , no.134, 298-308.
Diken, HASAN. "MARKA İLE KÜLTÜR İLİŞKİSİNİN OTOMOBİLLERE GİYDİRİLEN İMGELER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ," ASOS JOURNAL/The Journal of Academic Social Science , no.134, 298-308, 2022
Diken, HASAN A. . "MARKA İLE KÜLTÜR İLİŞKİSİNİN OTOMOBİLLERE GİYDİRİLEN İMGELER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ." ASOS JOURNAL/The Journal of Academic Social Science , no.134, pp.298-308, 2022
Diken, H. A. (2022) . "MARKA İLE KÜLTÜR İLİŞKİSİNİN OTOMOBİLLERE GİYDİRİLEN İMGELER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ." ASOS JOURNAL/The Journal of Academic Social Science , no.134, pp.298-308.
@article{article, author={HASAN ALİ DİKEN}, title={MARKA İLE KÜLTÜR İLİŞKİSİNİN OTOMOBİLLERE GİYDİRİLEN İMGELER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={ASOS JOURNAL/The Journal of Academic Social Science}, year=2022, pages={298-308} }