H. SADAKLIOĞLU, "Özel Markaların Tercih Edilebilirliğini Artırmada Fiyat Dışı Boyutlarda Rekabet Edebilmek İçin Müşteri Tercihlerinin Belirlenmesi," Marka Yönetimi Sempozyumu , vol.E/2005/367, Gaziantep, Turkey, pp.151-160, 2005
SADAKLIOĞLU, H. 2005. Özel Markaların Tercih Edilebilirliğini Artırmada Fiyat Dışı Boyutlarda Rekabet Edebilmek İçin Müşteri Tercihlerinin Belirlenmesi. Marka Yönetimi Sempozyumu , (Gaziantep, Turkey), 151-160.
SADAKLIOĞLU, H., (2005). Özel Markaların Tercih Edilebilirliğini Artırmada Fiyat Dışı Boyutlarda Rekabet Edebilmek İçin Müşteri Tercihlerinin Belirlenmesi . Marka Yönetimi Sempozyumu (pp.151-160). Gaziantep, Turkey
SADAKLIOĞLU, HÜMEYRA. "Özel Markaların Tercih Edilebilirliğini Artırmada Fiyat Dışı Boyutlarda Rekabet Edebilmek İçin Müşteri Tercihlerinin Belirlenmesi," Marka Yönetimi Sempozyumu, Gaziantep, Turkey, 2005
SADAKLIOĞLU, HÜMEYRA. "Özel Markaların Tercih Edilebilirliğini Artırmada Fiyat Dışı Boyutlarda Rekabet Edebilmek İçin Müşteri Tercihlerinin Belirlenmesi." Marka Yönetimi Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, pp.151-160, 2005
SADAKLIOĞLU, H. (2005) . "Özel Markaların Tercih Edilebilirliğini Artırmada Fiyat Dışı Boyutlarda Rekabet Edebilmek İçin Müşteri Tercihlerinin Belirlenmesi." Marka Yönetimi Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, pp.151-160.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HÜMEYRA SADAKLIOĞLU}, title={Özel Markaların Tercih Edilebilirliğini Artırmada Fiyat Dışı Boyutlarda Rekabet Edebilmek İçin Müşteri Tercihlerinin Belirlenmesi}, congress name={Marka Yönetimi Sempozyumu}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2005}, pages={151-160} }