T. A. ÇOBAN And V. A. SANALAN, "Fen bilgisi öğretimi dersinde özgün deney tasarım sürecinin öğretmen adayının öz yeterlilik algısına etkisi," Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.1-10, 2002
ÇOBAN, T. A. And SANALAN, V. A. 2002. Fen bilgisi öğretimi dersinde özgün deney tasarım sürecinin öğretmen adayının öz yeterlilik algısına etkisi. Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2 , 1-10.
ÇOBAN, T. A., & SANALAN, V. A., (2002). Fen bilgisi öğretimi dersinde özgün deney tasarım sürecinin öğretmen adayının öz yeterlilik algısına etkisi. Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 1-10.
ÇOBAN, TAHA, And VEHBİ AYTEKİN SANALAN. "Fen bilgisi öğretimi dersinde özgün deney tasarım sürecinin öğretmen adayının öz yeterlilik algısına etkisi," Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 1-10, 2002
ÇOBAN, TAHA A. And SANALAN, VEHBİ A. . "Fen bilgisi öğretimi dersinde özgün deney tasarım sürecinin öğretmen adayının öz yeterlilik algısına etkisi." Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.1-10, 2002
ÇOBAN, T. A. And SANALAN, V. A. (2002) . "Fen bilgisi öğretimi dersinde özgün deney tasarım sürecinin öğretmen adayının öz yeterlilik algısına etkisi." Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.1-10.
@article{article, author={TAHA ABDULKADİR ÇOBAN And author={VEHBİ AYTEKİN SANALAN}, title={Fen bilgisi öğretimi dersinde özgün deney tasarım sürecinin öğretmen adayının öz yeterlilik algısına etkisi}, journal={Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2002, pages={1-10} }