A. AĞAOĞLU And S. N. ŞAD, "Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, pp.730-761, 2022
AĞAOĞLU, A. And ŞAD, S. N. 2022. Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3 , 730-761.
AĞAOĞLU, A., & ŞAD, S. N., (2022). Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, 730-761.
AĞAOĞLU, AYŞENUR, And SÜLEYMAN NİHAT ŞAD. "Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, 730-761, 2022
AĞAOĞLU, AYŞENUR And ŞAD, SÜLEYMAN N. . "Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, pp.730-761, 2022
AĞAOĞLU, A. And ŞAD, S. N. (2022) . "Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, pp.730-761.
@article{article, author={AYŞENUR AĞAOĞLU And author={SÜLEYMAN NİHAT ŞAD}, title={Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={730-761} }