Z. Çakır And S. Altun Yalçın, "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Fene ve Fen ÖğretimineYönelik Tutumlarına Etkisi," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.35, pp.1895-1924, 2021
Çakır, Z. And Altun Yalçın, S. 2021. Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Fene ve Fen ÖğretimineYönelik Tutumlarına Etkisi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.35 , 1895-1924.
Çakır, Z., & Altun Yalçın, S., (2021). Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Fene ve Fen ÖğretimineYönelik Tutumlarına Etkisi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.35, 1895-1924.
Çakır, Zehra, And SEMA ALTUN YALÇIN. "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Fene ve Fen ÖğretimineYönelik Tutumlarına Etkisi," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.35, 1895-1924, 2021
Çakır, Zehra And Altun Yalçın, SEMA A. . "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Fene ve Fen ÖğretimineYönelik Tutumlarına Etkisi." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.35, pp.1895-1924, 2021
Çakır, Z. And Altun Yalçın, S. (2021) . "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Fene ve Fen ÖğretimineYönelik Tutumlarına Etkisi." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.35, pp.1895-1924.
@article{article, author={Zehra Çakır And author={SEMA ALTUN YALÇIN}, title={Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Fene ve Fen ÖğretimineYönelik Tutumlarına Etkisi}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={1895-1924} }