E. Güneş Et Al. , "Sosyal Medya Influencerlarına Duyulan Güvenin Satın Alma Öncesi Davranış Üzerine Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.163-183, 2022
Güneş, E. Et Al. 2022. Sosyal Medya Influencerlarına Duyulan Güvenin Satın Alma Öncesi Davranış Üzerine Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1 , 163-183.
Güneş, E., Ekmekçi, Z., & Taş, M., (2022). Sosyal Medya Influencerlarına Duyulan Güvenin Satın Alma Öncesi Davranış Üzerine Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, 163-183.
Güneş, ERKAN, ZEYNEP EKMEKÇİ, And MUHAMMED TAŞ. "Sosyal Medya Influencerlarına Duyulan Güvenin Satın Alma Öncesi Davranış Üzerine Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, 163-183, 2022
Güneş, ERKAN Et Al. "Sosyal Medya Influencerlarına Duyulan Güvenin Satın Alma Öncesi Davranış Üzerine Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.163-183, 2022
Güneş, E. Ekmekçi, Z. And Taş, M. (2022) . "Sosyal Medya Influencerlarına Duyulan Güvenin Satın Alma Öncesi Davranış Üzerine Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.163-183.
@article{article, author={ERKAN GÜNEŞ Et Al. }, title={Sosyal Medya Influencerlarına Duyulan Güvenin Satın Alma Öncesi Davranış Üzerine Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={163-183} }