A. ÜNAL, "Kurumsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya: Türkiye’deki Konaklama İşletmelerinin Sosyal Medya Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma," Turgut Özal Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Kongresi-III , Malatya, Turkey, pp.84-101, 2015
ÜNAL, A. 2015. Kurumsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya: Türkiye’deki Konaklama İşletmelerinin Sosyal Medya Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma. Turgut Özal Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Kongresi-III , (Malatya, Turkey), 84-101.
ÜNAL, A., (2015). Kurumsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya: Türkiye’deki Konaklama İşletmelerinin Sosyal Medya Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma . Turgut Özal Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Kongresi-III (pp.84-101). Malatya, Turkey
ÜNAL, AHMET. "Kurumsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya: Türkiye’deki Konaklama İşletmelerinin Sosyal Medya Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma," Turgut Özal Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Kongresi-III, Malatya, Turkey, 2015
ÜNAL, AHMET. "Kurumsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya: Türkiye’deki Konaklama İşletmelerinin Sosyal Medya Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma." Turgut Özal Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Kongresi-III , Malatya, Turkey, pp.84-101, 2015
ÜNAL, A. (2015) . "Kurumsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya: Türkiye’deki Konaklama İşletmelerinin Sosyal Medya Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma." Turgut Özal Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Kongresi-III , Malatya, Turkey, pp.84-101.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AHMET ÜNAL}, title={Kurumsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya: Türkiye’deki Konaklama İşletmelerinin Sosyal Medya Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma}, congress name={Turgut Özal Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Kongresi-III}, city={Malatya}, country={Turkey}, year={2015}, pages={84-101} }