S. Altun Yalçın And P. Yalçın, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Konusundaki Metaforik Algılarının İncelenmesi (The Investıgatıon of The Metaforıc Perceptıons of Pre Servıce Scıence Teacher on STEM Educatıon).," International Journal of Social Science , no.70, pp.39-59, 2018
Altun Yalçın, S. And Yalçın, P. 2018. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Konusundaki Metaforik Algılarının İncelenmesi (The Investıgatıon of The Metaforıc Perceptıons of Pre Servıce Scıence Teacher on STEM Educatıon).. International Journal of Social Science , no.70 , 39-59.
Altun Yalçın, S., & Yalçın, P., (2018). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Konusundaki Metaforik Algılarının İncelenmesi (The Investıgatıon of The Metaforıc Perceptıons of Pre Servıce Scıence Teacher on STEM Educatıon).. International Journal of Social Science , no.70, 39-59.
Altun Yalçın, SEMA, And PAŞA YALÇIN. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Konusundaki Metaforik Algılarının İncelenmesi (The Investıgatıon of The Metaforıc Perceptıons of Pre Servıce Scıence Teacher on STEM Educatıon).," International Journal of Social Science , no.70, 39-59, 2018
Altun Yalçın, SEMA A. And Yalçın, PAŞA. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Konusundaki Metaforik Algılarının İncelenmesi (The Investıgatıon of The Metaforıc Perceptıons of Pre Servıce Scıence Teacher on STEM Educatıon).." International Journal of Social Science , no.70, pp.39-59, 2018
Altun Yalçın, S. And Yalçın, P. (2018) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Konusundaki Metaforik Algılarının İncelenmesi (The Investıgatıon of The Metaforıc Perceptıons of Pre Servıce Scıence Teacher on STEM Educatıon).." International Journal of Social Science , no.70, pp.39-59.
@article{article, author={SEMA ALTUN YALÇIN And author={PAŞA YALÇIN}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Konusundaki Metaforik Algılarının İncelenmesi (The Investıgatıon of The Metaforıc Perceptıons of Pre Servıce Scıence Teacher on STEM Educatıon).}, journal={International Journal of Social Science}, year=2018, pages={39-59} }