S. ALTUN YALÇIN Et Al. , "5e Öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine Ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, no.1, pp.147-158, 2010
ALTUN YALÇIN, S. Et Al. 2010. 5e Öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine Ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, no.1 , 147-158.
ALTUN YALÇIN, S., Açışlı, S., & TURGUT, Ü., (2010). 5e Öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine Ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, no.1, 147-158.
ALTUN YALÇIN, SEMA, Sibel Açışlı, And ÜMİT TURGUT. "5e Öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine Ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, no.1, 147-158, 2010
ALTUN YALÇIN, SEMA A. Et Al. "5e Öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine Ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, no.1, pp.147-158, 2010
ALTUN YALÇIN, S. Açışlı, S. And TURGUT, Ü. (2010) . "5e Öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine Ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, no.1, pp.147-158.
@article{article, author={SEMA ALTUN YALÇIN Et Al. }, title={5e Öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine Ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi}, journal={Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2010, pages={147-158} }