Ş. Y. YİĞİTER, "Ürün Geliştirme ve Pazarlama Kararlarında Hedef Maliyetleme," ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.10, pp.552-565, 2010
YİĞİTER, Ş. Y. 2010. Ürün Geliştirme ve Pazarlama Kararlarında Hedef Maliyetleme. ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.10 , 552-565.
YİĞİTER, Ş. Y., (2010). Ürün Geliştirme ve Pazarlama Kararlarında Hedef Maliyetleme. ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.10, 552-565.
YİĞİTER, ŞULE. "Ürün Geliştirme ve Pazarlama Kararlarında Hedef Maliyetleme," ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.10, 552-565, 2010
YİĞİTER, ŞULE Y. . "Ürün Geliştirme ve Pazarlama Kararlarında Hedef Maliyetleme." ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.10, pp.552-565, 2010
YİĞİTER, Ş. Y. (2010) . "Ürün Geliştirme ve Pazarlama Kararlarında Hedef Maliyetleme." ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.10, pp.552-565.
@article{article, author={ŞULE YÜKSEL YİĞİTER}, title={Ürün Geliştirme ve Pazarlama Kararlarında Hedef Maliyetleme}, journal={ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ}, year=2010, pages={552-565} }