İ. TOY And E. AKPINAR, "Storyline Yöntemı̇nin Akademı̇k Başarı ve Kalıcı Öğrenmeye Etkisi-Öğretmenler ve Öğrencı̇lerin Yöntem Hakkındaki Görüşlerı̇," Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2, pp.1-23, 2020
TOY, İ. And AKPINAR, E. 2020. Storyline Yöntemı̇nin Akademı̇k Başarı ve Kalıcı Öğrenmeye Etkisi-Öğretmenler ve Öğrencı̇lerin Yöntem Hakkındaki Görüşlerı̇. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2 , 1-23.
TOY, İ., & AKPINAR, E., (2020). Storyline Yöntemı̇nin Akademı̇k Başarı ve Kalıcı Öğrenmeye Etkisi-Öğretmenler ve Öğrencı̇lerin Yöntem Hakkındaki Görüşlerı̇. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2, 1-23.
TOY, İLKNUR, And ERDAL AKPINAR. "Storyline Yöntemı̇nin Akademı̇k Başarı ve Kalıcı Öğrenmeye Etkisi-Öğretmenler ve Öğrencı̇lerin Yöntem Hakkındaki Görüşlerı̇," Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2, 1-23, 2020
TOY, İLKNUR And AKPINAR, ERDAL. "Storyline Yöntemı̇nin Akademı̇k Başarı ve Kalıcı Öğrenmeye Etkisi-Öğretmenler ve Öğrencı̇lerin Yöntem Hakkındaki Görüşlerı̇." Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2, pp.1-23, 2020
TOY, İ. And AKPINAR, E. (2020) . "Storyline Yöntemı̇nin Akademı̇k Başarı ve Kalıcı Öğrenmeye Etkisi-Öğretmenler ve Öğrencı̇lerin Yöntem Hakkındaki Görüşlerı̇." Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2, pp.1-23.
@article{article, author={İLKNUR TOY And author={ERDAL AKPINAR}, title={Storyline Yöntemı̇nin Akademı̇k Başarı ve Kalıcı Öğrenmeye Etkisi-Öğretmenler ve Öğrencı̇lerin Yöntem Hakkındaki Görüşlerı̇}, journal={Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi}, year=2020, pages={1-23} }