F. YILMAZ And İ. KUMKALE, "REKABET STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİNDE ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ROLÜ," 4. ULUSLARARASI GAPİŞLETME BİLİMLERİ VE EKONOMİKONGRESİ , pp.70-80, 2019
YILMAZ, F. And KUMKALE, İ. 2019. REKABET STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİNDE ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ROLÜ. 4. ULUSLARARASI GAPİŞLETME BİLİMLERİ VE EKONOMİKONGRESİ , 70-80.
YILMAZ, F., & KUMKALE, İ., (2019). REKABET STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİNDE ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ROLÜ . 4. ULUSLARARASI GAPİŞLETME BİLİMLERİ VE EKONOMİKONGRESİ (pp.70-80).
YILMAZ, FATMA, And İLKNUR KUMKALE. "REKABET STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİNDE ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ROLÜ," 4. ULUSLARARASI GAPİŞLETME BİLİMLERİ VE EKONOMİKONGRESİ, 2019
YILMAZ, FATMA And KUMKALE, İLKNUR. "REKABET STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİNDE ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ROLÜ." 4. ULUSLARARASI GAPİŞLETME BİLİMLERİ VE EKONOMİKONGRESİ , pp.70-80, 2019
YILMAZ, F. And KUMKALE, İ. (2019) . "REKABET STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİNDE ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ROLÜ." 4. ULUSLARARASI GAPİŞLETME BİLİMLERİ VE EKONOMİKONGRESİ , pp.70-80.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA YILMAZ And author={İLKNUR KUMKALE}, title={REKABET STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİNDE ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ROLÜ}, congress name={4. ULUSLARARASI GAPİŞLETME BİLİMLERİ VE EKONOMİKONGRESİ}, city={}, country={}, year={2019}, pages={70-80} }