A. OĞUZ And T. Ustasüleyman, "ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9, pp.25-37, 2015
OĞUZ, A. And Ustasüleyman, T. 2015. ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9 , 25-37.
OĞUZ, A., & Ustasüleyman, T., (2015). ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9, 25-37.
OĞUZ, ALPARSLAN, And Talha Ustasüleyman. "ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9, 25-37, 2015
OĞUZ, ALPARSLAN And Ustasüleyman, Talha. "ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9, pp.25-37, 2015
OĞUZ, A. And Ustasüleyman, T. (2015) . "ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.9, pp.25-37.
@article{article, author={ALPARSLAN OĞUZ And author={Talha Ustasüleyman}, title={ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİNİ KULLANARAK ISO 9001: 2008’E DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={25-37} }