A. R. SÖNMEZ And E. ÖZKAN PİR, "Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi," Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.20, no.2, pp.644-656, 2021
SÖNMEZ, A. R. And ÖZKAN PİR, E. 2021. Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi. Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.20, no.2 , 644-656.
SÖNMEZ, A. R., & ÖZKAN PİR, E., (2021). Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi. Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.20, no.2, 644-656.
SÖNMEZ, ADEM, And ESRA ÖZKAN PİR. "Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi," Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.20, no.2, 644-656, 2021
SÖNMEZ, ADEM R. And ÖZKAN PİR, ESRA Ö. . "Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi." Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.20, no.2, pp.644-656, 2021
SÖNMEZ, A. R. And ÖZKAN PİR, E. (2021) . "Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi." Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.20, no.2, pp.644-656.
@article{article, author={ADEM RUHAN SÖNMEZ And author={ESRA ÖZKAN PİR}, title={Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi}, journal={Gaziantep University Journal of Social Sciences}, year=2021, pages={644-656} }