D. İlhan Beyaztaş, "Eğitim Fakülteleri öğretmen adaylarını derinlemesine öğrenen bireylere dönüştürebiliyor mu?," MILLI EGITIM , vol.48, no.224, pp.165-180, 2019
İlhan Beyaztaş, D. 2019. Eğitim Fakülteleri öğretmen adaylarını derinlemesine öğrenen bireylere dönüştürebiliyor mu?. MILLI EGITIM , vol.48, no.224 , 165-180.
İlhan Beyaztaş, D., (2019). Eğitim Fakülteleri öğretmen adaylarını derinlemesine öğrenen bireylere dönüştürebiliyor mu?. MILLI EGITIM , vol.48, no.224, 165-180.
İlhan Beyaztaş, DİLEK. "Eğitim Fakülteleri öğretmen adaylarını derinlemesine öğrenen bireylere dönüştürebiliyor mu?," MILLI EGITIM , vol.48, no.224, 165-180, 2019
İlhan Beyaztaş, DİLEK İ. . "Eğitim Fakülteleri öğretmen adaylarını derinlemesine öğrenen bireylere dönüştürebiliyor mu?." MILLI EGITIM , vol.48, no.224, pp.165-180, 2019
İlhan Beyaztaş, D. (2019) . "Eğitim Fakülteleri öğretmen adaylarını derinlemesine öğrenen bireylere dönüştürebiliyor mu?." MILLI EGITIM , vol.48, no.224, pp.165-180.
@article{article, author={DİLEK İLHAN BEYAZTAŞ}, title={Eğitim Fakülteleri öğretmen adaylarını derinlemesine öğrenen bireylere dönüştürebiliyor mu?}, journal={MILLI EGITIM}, year=2019, pages={165-180} }