A. ÜNAL, "Otel Müşterilerinin E-Şikâyetlerinin Sınıflandırılmasına Yönelik Bir Çalışma," ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.15, no.2, pp.561-581, 2019
ÜNAL, A. 2019. Otel Müşterilerinin E-Şikâyetlerinin Sınıflandırılmasına Yönelik Bir Çalışma. ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.15, no.2 , 561-581.
ÜNAL, A., (2019). Otel Müşterilerinin E-Şikâyetlerinin Sınıflandırılmasına Yönelik Bir Çalışma. ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.15, no.2, 561-581.
ÜNAL, AHMET. "Otel Müşterilerinin E-Şikâyetlerinin Sınıflandırılmasına Yönelik Bir Çalışma," ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.15, no.2, 561-581, 2019
ÜNAL, AHMET. "Otel Müşterilerinin E-Şikâyetlerinin Sınıflandırılmasına Yönelik Bir Çalışma." ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.15, no.2, pp.561-581, 2019
ÜNAL, A. (2019) . "Otel Müşterilerinin E-Şikâyetlerinin Sınıflandırılmasına Yönelik Bir Çalışma." ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.15, no.2, pp.561-581.
@article{article, author={AHMET ÜNAL}, title={Otel Müşterilerinin E-Şikâyetlerinin Sınıflandırılmasına Yönelik Bir Çalışma}, journal={ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ}, year=2019, pages={561-581} }