M. Şen And E. Akpınar, "SERBEST ZAMAN OKUMALARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARIYI YORDAMAYA ETKİSİ," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11, pp.176-201, 2016
Şen, M. And Akpınar, E. 2016. SERBEST ZAMAN OKUMALARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARIYI YORDAMAYA ETKİSİ. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11 , 176-201.
Şen, M., & Akpınar, E., (2016). SERBEST ZAMAN OKUMALARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARIYI YORDAMAYA ETKİSİ. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11, 176-201.
Şen, Metin, And ERDAL AKPINAR. "SERBEST ZAMAN OKUMALARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARIYI YORDAMAYA ETKİSİ," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11, 176-201, 2016
Şen, Metin And Akpınar, ERDAL. "SERBEST ZAMAN OKUMALARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARIYI YORDAMAYA ETKİSİ." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11, pp.176-201, 2016
Şen, M. And Akpınar, E. (2016) . "SERBEST ZAMAN OKUMALARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARIYI YORDAMAYA ETKİSİ." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11, pp.176-201.
@article{article, author={Metin Şen And author={ERDAL AKPINAR}, title={SERBEST ZAMAN OKUMALARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARIYI YORDAMAYA ETKİSİ}, journal={Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={176-201} }