G. ALAGÖZ Et Al. , "Müşteri Sözlü Saldırganlığının Duygusal Tükenmeye Etkisi ve Duygusal Tükenmenin Sonuçları: Restoran İşletmelerinde Bir Araştırma," Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.6, no.1, pp.335-348, 2023
ALAGÖZ, G. Et Al. 2023. Müşteri Sözlü Saldırganlığının Duygusal Tükenmeye Etkisi ve Duygusal Tükenmenin Sonuçları: Restoran İşletmelerinde Bir Araştırma. Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.6, no.1 , 335-348.
ALAGÖZ, G., PEKERŞEN, Y., & CÖMERT, İ., (2023). Müşteri Sözlü Saldırganlığının Duygusal Tükenmeye Etkisi ve Duygusal Tükenmenin Sonuçları: Restoran İşletmelerinde Bir Araştırma. Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.6, no.1, 335-348.
ALAGÖZ, GÜRKAN, YELİZ PEKERŞEN, And İSA CÖMERT. "Müşteri Sözlü Saldırganlığının Duygusal Tükenmeye Etkisi ve Duygusal Tükenmenin Sonuçları: Restoran İşletmelerinde Bir Araştırma," Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.6, no.1, 335-348, 2023
ALAGÖZ, GÜRKAN Et Al. "Müşteri Sözlü Saldırganlığının Duygusal Tükenmeye Etkisi ve Duygusal Tükenmenin Sonuçları: Restoran İşletmelerinde Bir Araştırma." Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.6, no.1, pp.335-348, 2023
ALAGÖZ, G. PEKERŞEN, Y. And CÖMERT, İ. (2023) . "Müşteri Sözlü Saldırganlığının Duygusal Tükenmeye Etkisi ve Duygusal Tükenmenin Sonuçları: Restoran İşletmelerinde Bir Araştırma." Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.6, no.1, pp.335-348.
@article{article, author={GÜRKAN ALAGÖZ Et Al. }, title={Müşteri Sözlü Saldırganlığının Duygusal Tükenmeye Etkisi ve Duygusal Tükenmenin Sonuçları: Restoran İşletmelerinde Bir Araştırma}, journal={Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)}, year=2023, pages={335-348} }