İ. Yücel And T. Yeniçeri, "Müşteri İlişkileri, Örgütsel Bağlılık, Plânlama, Öğrenme Yönlülük, Uyum Sağlayıcı Davranış ile Satış Performansı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.10, no.1, pp.137-157, 2009
Yücel, İ. And Yeniçeri, T. 2009. Müşteri İlişkileri, Örgütsel Bağlılık, Plânlama, Öğrenme Yönlülük, Uyum Sağlayıcı Davranış ile Satış Performansı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.10, no.1 , 137-157.
Yücel, İ., & Yeniçeri, T., (2009). Müşteri İlişkileri, Örgütsel Bağlılık, Plânlama, Öğrenme Yönlülük, Uyum Sağlayıcı Davranış ile Satış Performansı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.10, no.1, 137-157.
Yücel, İLHAMİ, And Tülay Yeniçeri. "Müşteri İlişkileri, Örgütsel Bağlılık, Plânlama, Öğrenme Yönlülük, Uyum Sağlayıcı Davranış ile Satış Performansı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.10, no.1, 137-157, 2009
Yücel, İLHAMİ And Yeniçeri, Tülay. "Müşteri İlişkileri, Örgütsel Bağlılık, Plânlama, Öğrenme Yönlülük, Uyum Sağlayıcı Davranış ile Satış Performansı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.10, no.1, pp.137-157, 2009
Yücel, İ. And Yeniçeri, T. (2009) . "Müşteri İlişkileri, Örgütsel Bağlılık, Plânlama, Öğrenme Yönlülük, Uyum Sağlayıcı Davranış ile Satış Performansı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.10, no.1, pp.137-157.
@article{article, author={İLHAMİ YÜCEL And author={Tülay Yeniçeri}, title={Müşteri İlişkileri, Örgütsel Bağlılık, Plânlama, Öğrenme Yönlülük, Uyum Sağlayıcı Davranış ile Satış Performansı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi}, journal={e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={137-157} }