S. ALTUN YALÇIN Et Al. , "Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.4, pp.78-90, 2009
ALTUN YALÇIN, S. Et Al. 2009. Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.4 , 78-90.
ALTUN YALÇIN, S., Açışlı, S., Turgut, ü., & gürbüz, f., (2009). Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.4, 78-90.
ALTUN YALÇIN, SEMA Et Al. "Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.4, 78-90, 2009
ALTUN YALÇIN, SEMA A. Et Al. "Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.4, pp.78-90, 2009
ALTUN YALÇIN, S. Et Al. (2009) . "Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.4, pp.78-90.
@article{article, author={SEMA ALTUN YALÇIN Et Al. }, title={Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi}, journal={BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2009, pages={78-90} }