A. Ünal And M. TAŞ, "Tüketicilerin Sosyal Medya Üzerinden Yerel Gıda Ürünü Satın Almayı Kabullerine Yönelik Bir Araştırma," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.321-343, 2022
Ünal, A. And TAŞ, M. 2022. Tüketicilerin Sosyal Medya Üzerinden Yerel Gıda Ürünü Satın Almayı Kabullerine Yönelik Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1 , 321-343.
Ünal, A., & TAŞ, M., (2022). Tüketicilerin Sosyal Medya Üzerinden Yerel Gıda Ürünü Satın Almayı Kabullerine Yönelik Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, 321-343.
Ünal, AHMET, And MUHAMMED TAŞ. "Tüketicilerin Sosyal Medya Üzerinden Yerel Gıda Ürünü Satın Almayı Kabullerine Yönelik Bir Araştırma," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, 321-343, 2022
Ünal, AHMET And TAŞ, MUHAMMED. "Tüketicilerin Sosyal Medya Üzerinden Yerel Gıda Ürünü Satın Almayı Kabullerine Yönelik Bir Araştırma." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.321-343, 2022
Ünal, A. And TAŞ, M. (2022) . "Tüketicilerin Sosyal Medya Üzerinden Yerel Gıda Ürünü Satın Almayı Kabullerine Yönelik Bir Araştırma." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.321-343.
@article{article, author={AHMET ÜNAL And author={MUHAMMED TAŞ}, title={Tüketicilerin Sosyal Medya Üzerinden Yerel Gıda Ürünü Satın Almayı Kabullerine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={321-343} }