H. H. BAHAR Et Al. , "İlköğretim Öğrencilerinin Kroki Okuma Becerilerinin İncelenmesi (Erzincan Örneği)," Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Fırat University Journal of Social Science , vol.20, no.1, pp.229-246, 2010
BAHAR, H. H. Et Al. 2010. İlköğretim Öğrencilerinin Kroki Okuma Becerilerinin İncelenmesi (Erzincan Örneği). Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Fırat University Journal of Social Science , vol.20, no.1 , 229-246.
BAHAR, H. H., BAŞIBÜYÜK, A., & Sayar, K., (2010). İlköğretim Öğrencilerinin Kroki Okuma Becerilerinin İncelenmesi (Erzincan Örneği). Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Fırat University Journal of Social Science , vol.20, no.1, 229-246.
BAHAR, HÜSEYİN, ADEM BAŞIBÜYÜK, And Kübra Sayar. "İlköğretim Öğrencilerinin Kroki Okuma Becerilerinin İncelenmesi (Erzincan Örneği)," Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Fırat University Journal of Social Science , vol.20, no.1, 229-246, 2010
BAHAR, HÜSEYİN H. Et Al. "İlköğretim Öğrencilerinin Kroki Okuma Becerilerinin İncelenmesi (Erzincan Örneği)." Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Fırat University Journal of Social Science , vol.20, no.1, pp.229-246, 2010
BAHAR, H. H. BAŞIBÜYÜK, A. And Sayar, K. (2010) . "İlköğretim Öğrencilerinin Kroki Okuma Becerilerinin İncelenmesi (Erzincan Örneği)." Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Fırat University Journal of Social Science , vol.20, no.1, pp.229-246.
@article{article, author={HÜSEYİN HÜSNÜ BAHAR Et Al. }, title={İlköğretim Öğrencilerinin Kroki Okuma Becerilerinin İncelenmesi (Erzincan Örneği)}, journal={Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Fırat University Journal of Social Science}, year=2010, pages={229-246} }