M. Akdağ And A. Koç, "Böte Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Programlama Becerileri Arasındaki İlişki," Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, pp.186, 2015
Akdağ, M. And Koç, A. 2015. Böte Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Programlama Becerileri Arasındaki İlişki. Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , (Trabzon, Turkey), 186.
Akdağ, M., & Koç, A., (2015). Böte Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Programlama Becerileri Arasındaki İlişki . Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (pp.186). Trabzon, Turkey
Akdağ, Mustafa, And AYHAN KOÇ. "Böte Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Programlama Becerileri Arasındaki İlişki," Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Turkey, 2015
Akdağ, Mustafa And Koç, AYHAN. "Böte Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Programlama Becerileri Arasındaki İlişki." Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, pp.186, 2015
Akdağ, M. And Koç, A. (2015) . "Böte Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Programlama Becerileri Arasındaki İlişki." Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, p.186.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa Akdağ And author={AYHAN KOÇ}, title={Böte Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Programlama Becerileri Arasındaki İlişki}, congress name={Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2015}, pages={186} }