G. BAYATA, "Yalçin S., Bayata G., "erzincan da yaşayan ahıskalı Türk öğrencilerin eğitim sürecinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine göre incelenmesi", uluslararası ahıska Türkleri sempozyumu, ,," ULUSLARARASI AHISKALILAR SEMPOZYUMU , Erzincan, Turkey, pp.120-125, 2017
BAYATA, G. 2017. Yalçin S., Bayata G., "erzincan da yaşayan ahıskalı Türk öğrencilerin eğitim sürecinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine göre incelenmesi", uluslararası ahıska Türkleri sempozyumu, ,. ULUSLARARASI AHISKALILAR SEMPOZYUMU , (Erzincan, Turkey), 120-125.
BAYATA, G., (2017). Yalçin S., Bayata G., "erzincan da yaşayan ahıskalı Türk öğrencilerin eğitim sürecinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine göre incelenmesi", uluslararası ahıska Türkleri sempozyumu, , . ULUSLARARASI AHISKALILAR SEMPOZYUMU (pp.120-125). Erzincan, Turkey
BAYATA, GÜLCAN. "Yalçin S., Bayata G., "erzincan da yaşayan ahıskalı Türk öğrencilerin eğitim sürecinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine göre incelenmesi", uluslararası ahıska Türkleri sempozyumu, ,," ULUSLARARASI AHISKALILAR SEMPOZYUMU, Erzincan, Turkey, 2017
BAYATA, GÜLCAN. "Yalçin S., Bayata G., "erzincan da yaşayan ahıskalı Türk öğrencilerin eğitim sürecinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine göre incelenmesi", uluslararası ahıska Türkleri sempozyumu, ,." ULUSLARARASI AHISKALILAR SEMPOZYUMU , Erzincan, Turkey, pp.120-125, 2017
BAYATA, G. (2017) . "Yalçin S., Bayata G., "erzincan da yaşayan ahıskalı Türk öğrencilerin eğitim sürecinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine göre incelenmesi", uluslararası ahıska Türkleri sempozyumu, ,." ULUSLARARASI AHISKALILAR SEMPOZYUMU , Erzincan, Turkey, pp.120-125.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLCAN BAYATA}, title={Yalçin S., Bayata G., "erzincan da yaşayan ahıskalı Türk öğrencilerin eğitim sürecinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine göre incelenmesi", uluslararası ahıska Türkleri sempozyumu, ,}, congress name={ULUSLARARASI AHISKALILAR SEMPOZYUMU}, city={Erzincan}, country={Turkey}, year={2017}, pages={120-125} }