M. TAŞ, "Sosyal Medyanın Seyahat Ürünü Tanıtımındaki İletişim Etkinliğinin Değerlendirilmesi: Instagram Örneği," 8. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi-IWACT , Şırnak, Turkey, pp.66-76, 2024
TAŞ, M. 2024. Sosyal Medyanın Seyahat Ürünü Tanıtımındaki İletişim Etkinliğinin Değerlendirilmesi: Instagram Örneği. 8. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi-IWACT , (Şırnak, Turkey), 66-76.
TAŞ, M., (2024). Sosyal Medyanın Seyahat Ürünü Tanıtımındaki İletişim Etkinliğinin Değerlendirilmesi: Instagram Örneği . 8. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi-IWACT (pp.66-76). Şırnak, Turkey
TAŞ, MUHAMMED. "Sosyal Medyanın Seyahat Ürünü Tanıtımındaki İletişim Etkinliğinin Değerlendirilmesi: Instagram Örneği," 8. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi-IWACT, Şırnak, Turkey, 2024
TAŞ, MUHAMMED. "Sosyal Medyanın Seyahat Ürünü Tanıtımındaki İletişim Etkinliğinin Değerlendirilmesi: Instagram Örneği." 8. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi-IWACT , Şırnak, Turkey, pp.66-76, 2024
TAŞ, M. (2024) . "Sosyal Medyanın Seyahat Ürünü Tanıtımındaki İletişim Etkinliğinin Değerlendirilmesi: Instagram Örneği." 8. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi-IWACT , Şırnak, Turkey, pp.66-76.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUHAMMED TAŞ}, title={Sosyal Medyanın Seyahat Ürünü Tanıtımındaki İletişim Etkinliğinin Değerlendirilmesi: Instagram Örneği}, congress name={8. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi-IWACT}, city={Şırnak}, country={Turkey}, year={2024}, pages={66-76} }